نوشته شده توسط : نادر حسنی

خرید بلیط تهران تبریز آس چارتر مشمول مجموعه قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی است و هرگونه تخلف از آن، تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. خریدار نیز ضمن خرید آنلاین بلیط هواپیما، متعهد می شود که از کلیه قوانین و مقررات خرید بلیط آگاهی کامل دارد. بر اساس مقررات سازمان هواپیمایی کشوری، هرگونه کنسلی، تاخیر یا تعجیل در زمان انجام پرواز، بر عهده شرکت هواپیمایی برگزار کننده پرواز است. طبق قوانین و مقررات هواپیمایی کشوری، مسافران نوزاد کمتر از دوسال، مسافران کودک بین دوتا دوازده سال تمام و مسافران بزرگسال، بیش از دوازده سال سن دارند. بدین ترتیب خریدار می بایست هنگام رزرو آنلاین بلیط هواپیما دقت لازم را در ثبت صحیح رده سنی مسافر بکارگیرد چراکه در صورت بروز هرگونه اشتباه در وارد نمودن رده سنی، از سوار شدن مسافر به هواپیما ممانعت به عمل خواهد آمد. لازم به ذکر است خرید اینترنتی بلیط هواپیما کودک به هیچ عنوان به تنهایی و جدا از بلیط بزرگسال، امکان پذیر نخواهد بود. پس از انجام پرداخت در درگاه بانکی، رزرو آنلاین بلیط هواپیما و خرید آن، قطعی شده و اطلاعات بلیط هواپیما خریداری شده به آدرس پست الکترونیکی کاربر ارسال می گردد. بدین ترتیب مسافرانی که اقدام به خرید اینترنتی بلیط هواپیما چارتر نموده اند، می بایست هنگام مراجعه به فرودگاه، یک نسخه چاپ شده از بلیط ارسالی را به کانتر هواپیمایی مربوطه ارائه نمایند. مسافرانی که اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما سیستمی نموده اند نیزمی بایست علاوه بر نسخه چاپی و شماره بلیط ارسال شده، مدرک شناسایی معتبر هم جهت ارائه، به همراه داشته باشند. بهتر است قبل از رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از درستی انتخاب خود اطمینان حاصل نمایید چراکه هر نوع کنسلی بلیط هواپیما از طرف مسافر، براساس قوانین هواپیمایی کشوری، مشمول جریمه خواهد شد. نرخ جریمه در بلیط های سیستمی مطابق با قوانین کنسلی شرکت هواپیمایی مربوطه و در بلیط های چارتری مطابق با قوانین چارترکننده، تعیین می گردد. بدین ترتیب پس از درخواست استرداد مبلغ بلیط هواپیما خریداری شده توسط مسافر، باقی هزینه پرداختی پس از کسر جریمه، به صورت آنلاین به حساب بانکی کاربر واریز می گردد. گفتنی است مدت زمان بازگشت وجه، بر اساس مقررات بین بانکی چیزی در حدود ۲۴ الی ۷۲ ساعت می باشد.

 


:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

بلیط لحظه آخری مشهد استانبول آس چارتر

درمیان پروازهای چارتراستانبول، بلیط چارتری مشهد استانبول یکی از محبوب ‌ترین پروازها به شمار می ‌رود. برای خرید بلیط چارتر مشهد استانبول در مسیر رفت و یا خرید بلیط چارتری استانبول به مشهد در مسیر برگشت کافی است پروازهای استانبول را به صورت رفت و برگشت در آس چارتر جستجو نمایید. چنانچه بلیط چارتر هواپیما مشهد استانبول و یا بلیط چارتر استانبول به مشهد موجود باشد برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز به نمایش در می‌ آید. همچنین در بخش فیلترینگ با اعمال گزینه پروازهای چارتر استانبول، می ‌توانید به بلیط چارتر مشهد به استانبول و پرواز چارتر استانبول به مشهد دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به خرید ارزان ترین قیمت بلیط چارتر مشهد استانبول نمایید.

 


:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

بلیط تهران کرمان آس چارتر

در میان پروازهای چارتر کرمان، بلیط چارتری تهران کرمان یکی از پرترددترین پروازها به شمارمی ‌رود. برای خرید بلیط هواپیما چارتر تهران کرمان در مسیر رفت و یا خرید بلیط چارتر تهران کرمان در مسیر برگشت کافی است پروازهای کرمان تهران را به صورت رفت و برگشت در آس چارتر جستجو نمایید. چنانچه بلیط هواپیما تهران کرمان چارتر و یا بلیط هواپیما تهران کرمان چارتر موجود باشد برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز به نمایش در می‌ آید. همچنین در بخش فیلترینگ با اعمال گزینه پرواز چارتر، می ‌توانید به بلیط هواپیما چارتر تهران به کرمان و پرواز چارتر تهران کرمان دسترسی پیدا کرده و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما تهران کرمان چارتری نمایید.

بلیط لحظه آخری تهران کرمان

اگر قصد خرید بلیط هواپیما لحظه آخری تهران به کرمان را دارید، کافی است که از سیستم فیلترینگ آس چارتر استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری تهران به کرمان، خرید خود را به راحتی انجام دهید. شما همچنین می توانید از سایت آس چارتر بلیط لحظه آخری مشهد تهران را با کمترین قیمت با اطمینان رزرو نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

 

بلیط لحظه آخری تهران یزد آس چارتر

معیارهای زیادی در قیمت بلیط هواپیما یزد تاثیر دارند. اینکه چه کلاس پروازی را انتخاب می‌ کنید، از کدام ایرلاین استفاده می ‌کنید، درچه موقع از سال قصد سفر به یزد را دارید، همگی از معیارهای اثرگذار در قیمت بلیط هستند. البته نوع بلیط نیز بسیار مهم است، معمولا بلیط لحظه آخری تهران یزد از قیمت کمتری نسبت به بلیط های چارتری و سیستمی برخوردارند. قیمت بلیط هواپیمای تهران یزد در هر روز به عوامل مختلفی بستگی دارد و در هر زمان متفاوت است. برای مشاهده قیمت روز بلیط تهران یزد رفت و برگشت و یک طرفه درسایت آس چارتر جستجو کنید.

میزان بار مجاز در ایرلاین های مختلف

با توجه به کلاس نرخی در ایرلاین ها متفاوت می باشد. در اغلب پروازهای داخلی بار مجاز برای صندلی های اکونومی کلاس 20 کیلوگرم در نظر گرفته می شود و برای حمل بار بیشتر از این مقدار لازم است جریمه پرداخت گردد.

اصلاح نام دربلیط بعد از رزرو

در صورت ورود اطلاعات اشتباه در خرید اینترنتی بلیط (یا ورود اشتباه نام) امکان اصلاح وجود ندارد، بر اساس قوانین شرکت های هواپیمایی، در این شرایط لازم است بلیط با پرداخت جریمه کنسل شده و مجدد خریداری گردد.



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی
‎ ‎بلیط هواپیما تهران شیراز آس چارتر‎ ‎ در میان پروازهای چارتر شیراز، بلیط چارتری تهران شیراز یکی از محبوب ‌ترین پروازها به شمار می‌ رود. ‏برای خرید بلیط چارتر در مسیر رفت و یا خرید ‏بلیط چارتر شیراز تهران در مسیر برگشت کافی است ‏پروازهای شیراز را به صورت رفت و برگشت درآس چارتر جستجو نمایید. چنانچه بلیط هواپیما تهران ‏شیراز ‏چارتر ویا بلیط هواپیما چارتر شیراز تهران موجود باشد برچسب چارتر درکنار نتایج پرواز به نمایش در می‌آید. ‏همچنین در بخش فیلترینگ آس چارتربا ‏اعمال گزینه پرواز چارتر شیراز، می‌ توانید به پرواز چارتر تهران ‏شیراز و پرواز چارتر شیراز تهران دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به خرید ‏بلیط چارتر‎ ‎نمایید.‏
 


:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

بلیط هواپیما تهران به مشهد یکی از پر فروش ترین بلیط های مسافرتی است. بلیط هواپیما تهران مشهد اکثرا در تمام ایام هفته قابل رزرو است. قیمت تهران مشهد براساس ایرلاین و ساعت پروازی ، قیمت گذاری شده است. برای بررسی قیمت بلیط تهران مشهد کافی است، دکمه جستجو رابزنید تا نتایج پرواز تهران مشهد برای شما نمایش داده شود. بعد از بررسی قیمت و ساعت بلیط هواپیما، با انتخاب هر کدام از نتایج شما می توانید براحتی بلیط تهران به مشهد خود را تهیه نمایید. تنها با چند کلیک و به سادگی و به صورت کاملا آنلاین بلیط هواپیما تهران به مشهد و بلیط پرواز چارتر مشهد تهران شما تهیه می شود. بعد از تکمیل خرید اطلاعات بلیط تهران به مشهد شما به صورت پیامک برای شما ارسال می شود و نیز بلیط تهران به مشهد از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود.



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

 

دانلود نسخه هک شده بازي جي تي کلوب GT: Speed Club اندرويد | موبو مود

 

قبل از هر چيزي وقتي تو خونه حوصلمون سر ميره سر ميبريم به بازيهاي موبايل اونم که هميشه گوشي هاي موبايللمون در دسترس هست و 24 ساعته بهش دسترسي داريم.

چندين سال هست که بازيهاي زيادي ماشين سواري مخصوص موبايل منتشر ميشوند که خيلي جذاب و پرطرفدار ميباشد و در خيلي جاها که ميخواييم سرگرم بشيم ميري يه بازي گه تو گوشيمون نصب هست رو بازي ميکنيم.

در اين مقاله ما سراغ يک گيم خفن ايراني به اسم دانلود بازي جي تي کلوپ سرعت براي اندرويد رفتيم که خيلي بازي خفني ميباشد.

اين بازي توسط سازنده گان عزيز ايراني ساخته شده و در مارکت هاي ايراني و خارجي منتشر شده است خيلي از رفيقام دنبال اين بازي بودند بازي جي تي کلوب دوتا فايل اصلي نصبي + ديتا ميباشد براي راحتي اينکه در چند دقيقه اي نصبش کنيم سراغ گوگل پلي رفتيم نصب بازي و برنامه در گوگل پلي خيلي آسان ميباشد تنها کافيه فضاي نصب اون برنامه يا بازي رو داشته باشين فقط با زدن دکمه ي نصب همه چي به صورت اتوماتيگ نصب خواهد شد يک قابليت خوبي داره که بازي هاي ديتا دار و سنگين را ميتونيد در عرض چند دقيقه نصب کنيد حتي بدون نياز به داشتن دانش خاصي.

از اين چيزا بگذريم بريم سراغ معرفي بازي ايراني جي تي کلوب که در مارکت هاي ايراني مايکت و بازار خيلي پردانلود ميباشد و توسط ميليون ها کاربر دانلود شده است اين بازي بگم که چند ساله ساخته و عرضه شده است .

در بازي جي تي کلوب شما ميتوانيد با ساير عزيزان مسابقه بدهيد و يا به قسمت شاپ بازي رفته ماشين هاي مدرن خريداري کنيد و يا ماشين هاي خريداري شده را شخصي سازي کنيد شخصي سازي هم به اين معني هست که مثلا رينگ ماشين يا رنگ ماشين و جاهاي دلخواه ديگري را عوض کنيد اونم به سليقه ي خودتون.

اين بازي برخلاف ساير بازيها مرحله هاي جالبي دارد که بايد به سراغ شخصيت هاي معرفي رفته و آنهارا شکست دهيد .

خيلي ما ها در زماني که دلمان ميخواد بازي کنيم ميگيم که کدوم بازي خوبه و مارو چند ساعت سرگرم ميکنه خلاصه بازيهاي ايراني هم خيلي عالي و جذاب هستند و باهاش ميتونيد ساعت ها خودتون را سرگرم بازي کنيد اين بازي که ما معرفي کرديم گرافيک بسيار اچ دي برخوردار ميباشد و همه ي ما هم دوست داريم بازي با کيفيت تر و امکانات بيشتر را به ما بدهد .

حرف آخر : در ادامه ي اين مطالب در بالا ميتونيد با مراجعه به لينکي که قرار داديم آخرين ورژن اين بازي تهيه کنيد اين گيم از دوتا فايل تشکيل شده است اولي فايل نصبي دومي فايل ديتا ميباشد اميدواريم از مطالبي که قرار دادم لذت برده باشيد مخلصيم همراه هميشگي شما هستيم.

 



:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

سایت تخصصی فروش اینترنتی امداد موبایل از سال 1397 فعالیت خود را در حوزه فروش قطعات موبایل و تکنولوژی آغاز کرد و یکی از معتبرترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حوزه تا کنون بوده است.

 در قسمت “باتری ها” با توجه به برند موبایل می توانید اطلاعاتی نظیر ویژگی های باتری مورد نظر و دیگر اطلاعات مربوطه را بدست آورید.

همچنین با وجود بخش های پرسش و پاسخ در هر یک از بخش ها، می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص گوشی موبایل و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را مطرح و پاسخ آن را از دیگر کاربران و یا مدیران متخصص سایت دریافت نمایید.

در بخش تاچ ال سی دی هم میتوانید با جستجوی برند گوشی مورد نظر از ویژگیها و خصوصیات آن و حتی آموزش تصویری تعویض آنها بهره ببرید.

درباره بخش آموزش و تعمیرات

در سایت امداد موبایل سعی کردیم به صورت تخصصی به آموزش تصویری تعویض انواع ال سی دی و باتری بپردازیم.

همچنین مطالبی از قبیل معرفی موبایل، تبلت، معرفی بازی و نرم افزارهای پرمخاطب، آموزش های مفید و کاربردی و … در بخش خبرها و تازه های سایت ارائه می شود.

سیستم توزیع کالا و خدمات مشتریان امدادموبایل با به‌ کارگیری زیرساختهای استاندارد بین‌المللی تضمین‌کننده‌ی تحویل به موقع کلیه کالا های سفارشی است که در آن مجموعه‌ای از محصولات برتر برندهای بین المللی انتخاب و گردآوری شده تا شما با صرف کمترین زمان و انرژی آنها را ببینید، مقایسه کنید و در نهایت با اطمینان خاطر از اصالت کالاها، خریدی لذت بخش و متفاوت داشته باشید.ضمنا یادآور میشویم که کلیه محصولات ما دارای گارانتی می باشند.

مهمترین اصل فروشگاه اینترنتی امداد موبایل کیفیت اجناس و رضایت مشتری بوده و خواهد بود.

آدرس دفتر مرکزیتهران، میدان ونک، برج نگار، طبقه ۷، واحد ۸

ساعت مراجعه حضوری: 10 الی 18 شنبه تا پنجشنبه

تلفن تماس: 09129679274 – 02188653117

آدرس دفتر شیراز: شـیـراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

تلفن تماس: 09178951513

ساعت مراجعه حضوری: 9 الی 14 و 18 الی 21 شنبه تا پنجشنبه

مدیریت و صاحب امتیاز وب سایت:

خالد احراری   –   تلفن تماس 09129679274   –   ایمیل: khaled.ahrari26@gmail.com



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

تنها در چهار مرحله ی نیاز، انتخاب، خرید و تحویل، نیاز شما برطرف می شود: شناسایی نیاز خود و انتخاب آن از طریق سایت تجارت گستر: کافیست هر آنچه را که می خواهید در گوگل سرچ کنید تا تمامی سایت های مرتبط با مقصود شما بنابر اولویت حرفه ای تر ها به پایین به شما نشان داده شود.

 
و سپس خرید آن به صورت مجازی و تحویل آن درب منزل.
 
پس بر اهمیت داشتن وب سایت حرفه ای در زمینه ی کاری خود که: همراه با رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ باشد می توانید برندتان را به بالاترین جایگاه ممکن برسانید.
 
طراحی وب سایت تبریز برای جذب مشتری به کسب و کار شما اهمیت میدهد و آن را هدف قرار میدهد تا از تمامی رقبای شما پیشگام تر باشد همچنین میتوان گفت تجارت گستر به دلیل سابقه کاری بالا و کیفیت عالی در طراحی یکی از قوی ترین تیم های طراحی سایت در تبریز می باشد
 
به گونه ای که صاحبان مشاغلی که نیاز به سایت دارند: باید روانشناسی مشتریان خود را آنالیز کرده و متناسب با نیاز آن ها سایت شان را تزئین و طراحی کنند. مثلا اگر سایت شما در زمینه ی فروش بازی فعالیت دارد:
 
استفاده از اسلایدر های جذاب و گرافیکی
 
توضیحات کوتاه و بلند برای جذب مشتری
 
سهولت در خرید
 
مقایسه در خرید
 
قیمت مناسب و …
 
تا می توانید کاری کنید که مشتری شما پس از یک بار خرید از سایتتان هیچ وقت دیگر به سایت های مشابه رجوع نکند.


:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی
بک لینک چیست؟
 
به لینک سایت شما در هرجای دیگر دنیای وب بک لینک می گویند. یکی از فاکتورهای تشخیص محبوبیت و اعتبار صفحات توسط گوگل نقشه لینک های کل دنیای عظیم وب است. هرچه وبسایتی لینک های بیشتری داشته باشد و کاربران بیشتری از طریق پخش لینک ها به سایت آنها وارد شوند گوگل متوجه اهمیت و اعتبار آن صفحه می گردد.
 
اما احتمالا شما هم بک لینک را به معنای دیگری بشناسید، لینک های تکرار شده در تمام صفحات یک سایت که معمولا در کادری تحت عنوان "تبلیغات متنی"، "لینک های مفید" یا "بک لینک" منتشر می شوند. این لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار می شوند و می توان گفت ارزش و اعتبار بسیار زیادی بهمراه می آورند.
 

در تعریفی ساده به فرایند ساخت لینک لینک بیلدینگ یا لینک سازی گفته می شود. لینک بیلدینک یک فرآیندی است که سایت های دیگر به وب سایت شما لینک می دهند و به کاربران کمک می کنند تا بین صفحات موجود در اینترنت جابجا شوند. موتورهای جستجو از لینک ها برای کراول کردن صفحات وب استفاده می کنند، این موتورها معمولا لینک بین صفحات منفرد موجود در وب سایت شما را کراول می کنند، علاوه بر این موتورها لینک های بین سایت های موجود در اینترنت را کراول می کنند تکنیک های زیادی برای لینک بیلدینگ وجود دارد اما باید بدانید که ساخت لینک و لینک سازی یکی از سخت ترین قسمت های کار است. بسیاری از سئوکاران بیشتر وقت خود را صرف انجام این کار می کنند. به همین دلیل اگر بتوانید بر هنر لینک سازی با کیفیت تسلط پیدا کنید می توانید از سایر رقبای خود پیشی بگیرید.

 
ایجاد صفحات راه حل برای لینک بیلدینگ
 
استراتزی ساخت لینک در سال ۲۰۱۹ بیشترین اهمیت را به خود اختصاص داده است، شما باید مشکلاتی که نیاز به راه حل دارند را شناسایی کنید و بعد با ایجاد محتوا این مشکلات را حل کنید، این روند می تواند قلب استراتژی ساخت لینک را ایجاد کند. برخی معتقدند که ایجاد لینک به صفحات محصول می تواند مشکل باشد، این درست است و به همین دلیل است که ساخت بک لینک به صفحات راه حل یک استراتژی سودمند است. به طور کلی من معتقدم که افراد کمتری وبلاگ می خوانند. فرم های دیگر توزیع محتوا که در گوشی های هوشمند به خوبی ظاهر می شوند می توانند جایگزینی برای وبلاگ ها باشند. بیشتر محتواها در سایت هایی مانند اینستاگرام، یوتیوب و غیره طرفداران بیشتری دارند. شما باید متوجه شوید که مخاطبانتان کجا هستند بعد با مطالب خود که مشکلاتتان را حل می کند در آنجا ظاهر شوید. محتوای خود را به گونه ای ایجاد که که متناسب با موقعیت مکانی مخاطبان شما باشند.
 
به سایتی که از آن لینک می گیرند تبدیل شوید
 
از نظر نوع لینک، از چه نوع سایتی استفاده می کنید؟در یکی از سوالات سئو که در مورد ایجاد لینک بود یکی از کاربران سایت از من پرسید و از من کمک خواست. وی گفت به لینک هایی از انجمن های مربوط به کسب و کار خود نیاز دارد. اما همه انجمن ها می خواستند که برای او تبلیغات فروش بگذارند که کارایی محدودی داشت. من به او کمک کردم تا انجمن خود را ایجاد کند. در طی یکسال، انجمن او برای مهمترین عبارات در رتبه بندی خوبی از جستجو قرار گرفت. از همه مهمتر سایت او در میان مشتریان مشهور شد. شرکت او به صورت نمایی رشد کرد و خود او به سایتی تبدیل شد که به دیگران بک لینک می فروخت !
 
در نهایت میتوان گفت باز هم شاهد یکی از مقالات مفید در زمینه بک لینک از تیم سئو روز بودیم شما میتوانید برای مطالعه مقالات بیشتر به سایت سئو روزمراجعه کنید البته لازم به ذکر است که این تیم هم برای شما آموزش های رایگان قرار خواهند داد و هم میتوانید سفارش خرید بک لینک را ثبت کنید و کار وب سایت خود را به آنها بسپارید.


:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()