نوشته شده توسط : نادر حسنی

حدود ۳۰ سال است که از بوتاکس برای مصارف پزشکی استفاده می شود اما تنها حدود ۱۵ سال است که برای جوان سازی صورت به کار می رود. از نظر برخی پزشکان، بوتاکس عوارض جانبی ندارد ولی در نظر برخی تزریق بوتاکس روش ناشناخته ای است که تأثیرات دراز مدت آن بر روی بدن مشخص نشده است. با این وجود امروزه، مقالات و تحقیقات معتبری وجود دارد که تزریق بوتاکس را تایید می کند و در طب زیبایی به عنوان یک روش مورد اعتماد، استفاده می‌شود. فروش این ماده بسیار بالا بوده به طوری که از ۲۵ میلیون یورو در سال ۱۹۹۳ به ۴۳۰ میلیون یورو در سال ۲۰۰۲ رسیده است!این دارو در سال ۲۰۰۲ از سازمان دارو و غذای امریکا (FDA) مجوز گرفته است. مواد کاربرد بوتاکس بوتاکس در هر محلی که تزریق شود برای مدتی باعث فلج موقت عضلات آن ناحیه می گردد. از این خصوصیت در موارد متعددی استفاده می شود از جمله : ۱. متخصصین چشم پزشکی بیش از ۳۰ سال است که از تزریق بوتاکس برای درمان اختلالات عضلانی چشمی مثل لوچی، تنبلی چشم، تیک های عصبی و پلک زدن غیرقابل کنترل استفاده می کنند. ۲. اثر شناخته شده دیگر بوتاکس درمان سردردهای مزمن و میگرن است. در بیماران درمان شده با بوتاکس تعداد حملات سردرد کمتر و زمان آن کوتاه تر است. ۳. در افرادی که تعریق زیاد دارند تزریق بوتاکس در زیر بغل و کف دست ها موجب فلج شدن غده های عرق ساز می شود و به این ترتیب عرق کردن کف دست ها و زیر بغل در این بیماران ۴ الی ۱۲ ماه متوقف می شود. نکته ای مهم برای کسانی که دچار تعریق بیش از حد هستند تعریق بیش از حد (هایپر هیدروز) نوعی بیماری محسوب می شود. این مشکل می تواند از نظر فردی و اجتماعی آزار دهنده بوده و به تنهایی یا در اثر یک بیماری زمینه ای رخ دهد. ۴. تزریق موضعی سم بوتولینوم نوع A ( بوتاکس ) باعث تسکین طولانی مدت درد ناشی از ” سندرم مچ دست ” می شود. در سندرم مچ دست به دلیل فشار بر روی عصبی که از مجرای باریک مچ می گذرد، دست، مچ و انگشتان دچار درد، کرختی و ضعف می شوند. ۵. بوتاکس در درمان اسپاسم عضلات گردنی و درمان کجی گردن ( تورتیکولی ) مؤثر است. ۶. در درمان شقاق یا ترک مقعد نیز از این دارو استفاده می شود. ۷. تزریق بوتاکس به عضلات اطراف زخم های پیشانی جای زخم را پس از التیام برطرف می کند. درمواردی تزریق بوتاکس باعث التیام سریع تر زخم های جراحی شده است. ۸. درمان تغییرات مفصل ناشی از بیماری فلج اطفال و بهبود راه رفتن بیمار ۹. رفع اسپاسم و گرفتگی قسمت انتهای مری ( آشالازی ) ۱۰. رفع سفتی و اسپاسم هایی که در اثر بیماری هایی مثل سکته، پارکینسون، فلج مغزی و … به وجود آمده اند. ۱۱. اختلالات انضباطی مثانه. ۱۲. رفع چین و چروک حرکتی و توقف پیشرفت چروک های ثابت، بالا بردن ابرو ها و رفع خطوط اخم و پیشانی ۱۳. لاغری : به تازگی برای لاغری نیز از بوتاکس استفاده می شود. یک پزشک بوتاکس را به عضلات دیواره معده تزریق کرده است. این کار باعث شد که بیمار احساس سیری کند. در حقیقت بوتاکس با تأثیر بر روی انقباض عضلات دیواره معده، احساس سیری را به فرد القاء می کند قیمت هزینه بوتاکس قیمت بوتاکس متناسب با نوع ماده تزریقی و محل تزریق متفاوت است . البته متاسفانه نوسان شدید قیمت ارز هم باعث اختلال در قیمت ها شده است . ولی در مجموع هزینه بوتاکس دکتر غلامی متوسط برای سه ناحیه صورت از مبلغ  ۵۵۰ الی ۸۵۰ هزار تومان متغییر است.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

تاج گل ترحیم هانی گل با از دست دادن یک شخص عزیز شما برای همدردی با خانواده آن فرد به عنوان یک دوست یا یکی از اقوام خانواده عزادار، برای ابراز تسلیت تاج گل ترحیم را تهیه می‌کنید. ارسال تاج گل از گذشته تا به امروز به عنوان یکی از متداول‌ترین روش‌های ابراز همدردی بوده است. اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره تاج گل ترحیم کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

تاج گل ترحیم هانی گل https://www.cryptoispy.com/forums/user/radinfaraziyan/ به عنوان یک ابزار برای نشان دادن تولدی دوباره و حرکت به جلو هستند. وجود گل‌ها حس گرمی را در محیط پدید می‌آورند. همچنین نوع گلی که شما برای بیان احساس خود انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است. شاید بارها این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه مدل گل برای انتخاب تاج گل مناسب است. در انتخاب تاج گل ترحیم باید دقت کنید زیرا فرد داغدار عزادار است.

قیمت تاج گل ترحیم به عوامل مختلفی مانند اندازه تاج گل، نوع گل و تعداد گل‎ها بستگی دارد و با توجه به همه این عوامل قیمت تاج گل متفاوت است. خرید تاج گل می‌تواند به صورت اینترنتی و حضوری باشد که هر کدام دارای مزیت‌هایی است. در صورت خرید اینترنتی شما در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید.

از گذشته تا به امروز در مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری، از تاج گل ترحیم در فرهنگ‌های مختلف استفاده می‌کنند، زیرا بین گل، زندگی و مرگ ارتباطی وجود دارد و با دیدن گل فرد احساس آرامش می‌کند. گل نشان دهنده تولد دوباره است به همین دلیل گل را بر روی مزار می‌گذارند و استفاده از تاج گل در مراسمات از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین از اهمیت ارسال تاج گل برای زنده نگه داشتن یاد و احترام گذاشتن به فرد از دست رفته است و از گل‌ها به عنوان نمادی از زنده بودن یاد فرد متوفی استفاده می‌‌شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

 قیمت آپارتمان های مختلف با متراژ متفاوت در این برج بسیار مناسب است. اگر بودجه مالی شما برای خرید آپارتمان، کافی است، می‌توانید به واحدهای مسکونی در این برج فکر کنید. اگر به سرمایه‌ گذاری در شمال با خرید ویلا ساحلی یا خرید آپارتمان ساحلی فکر می کنید، بدون شک، خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود املاک جاوید جزو اولویت های شما قرار می گیرد. بهترین شهرهای مازندران، گزینه‌ های خوبی را برای خرید ویلای ساحلی دارند. شهرک های ساحلی مازندران، فاصله نزدیکی تا ساحل دریا داشته و می توانید با هر محدوده قیمتی در آنجا ویلا پیدا کنید. تعداد ویلاهای لاکچری در مازندران در همین شهرک های ساحلی بسیار قابل توجه هستند. این مناطق برای خرید ویلای استخردار در شمال هم گزینه های مناسبی به حساب می آیند. انتخاب بین یک ویلای اختصاصی در یک منطقه ساحلی خوش آب و هوا و خرید یک آپارتمان ساحلی به سلیقه اشخاص بستگی دارد. . خرید آپارتمان در برج های ساحلی سرخرود به نفع شما است؛ کمتر کسی است که به سبک زندگی راحت و لوکس علاقه‌ مند نباشد! کارشناسان املاک جاوید در سرخرود، با تسلط کامل به برج های ساحلی این منطقه، گزینه ‌های مناسبی را برای خرید آپارتمان ساحلی ، پنت هاوس ساحلی سرخرود ، آپارتمان شهرک ساحلی به شما معرفی می کنند. برج های آرال سرخرود در منطقه توریستی خط دریا سرخرود احداث شده اند این برج ها با نام های برج آرال ۷ ، برج آرال ۸ ، برج آرال ۱۰ ، برج آرال ۱۱ و برج آرال ۱۲ نام گذاری شده اند و مابقی برج های آرال در منطقه ساحلی فریدونکنار احداث شده اند. حال با ما همراه باشید با مختصری از توضیحات در مورد این برج های مسکونی ساحلی سرخرود . برج های آرال ۷ و ۸ در طی سالهای قبل تحویل مشتریان شده است و مالکین این مجموعه در حال استفاده از این برج با ویوی دریا میباشند. برج مسکونی آرال 7 در زمینی به مساحت حدود 1000 متر مربع و در (مازندران-سرخرود) منطقه ای آرام و دلنشین و برخوردار از چشم انداز دریا و مزارع شمال و با محوطه سازی و فضای سبز اختصاصی و دلپذیر احداث گردیده و از ویژگی های ذیل برخوردار است . این برج ساحلی با دید شمالی دریای خزر و دید جنوبی جنگل و رشته کوه البرز با مساحت بنای 7365 مترمربع و در 16 طبقه احداث گردیده است این برج ساحلی با فاصله ی 50 متر ی از دریا و در 63 واحد در متراژ های 74 -78 -82 -175 متر و پنت های 227 متری در یک بلوک اجرا شده است. این برج دارای 70 متر فضای لابی و 150 متر فضای سبز نیز میباشد. برج مسکونی آرال8 شامل دو بلوک مسکونی 16 طبقه ،که هربلوک شامل 69 واحد در زمینی به مساحت حدود 3400 متر مربع و در (مازندران-سرخرود) منطقه ای آرام و دلنشین و برخوردار از چشم انداز دریا و مزارع شمال و با محوطه سازی و فضای سبز اختصاصی و دلپذیر احداث گردیده که از ویژگی های ذیل برخوردار است . این برج ساحلی با دید شمالی دریای خزر و دید جنوبی جنگل و رشته کوه البرز در مساحت بنای 17500 مترمربع با فاصله‌ی 50 متری از دریا و در146 واحد مسکونی در متراژ های 77 -85 -88 -175 مترمربع و پنت هاوس 238-176 متری در 2 بلوک احداث گردید. این برج دارای 260 متر لابی و 1000 متر فضای سبز نیز میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

در گذر از عصر شلوغ ارتباطات و اطلاعات، با وجود شلوغی بسیار و زمان اندک اغلب افراد، چه راهی می‌تواند جایگزین حضور در مراسمات مختلف باشد؟ چه هدیه‌ای می‌تواند اوج هم‌دردی ما را در شادی یا غم به دیگران ابراز نماید؟ شما عزیزان میتوانید با خرید اینترنتی تاج گل و ارسال آن به محل مورد نظرتان به همراه کارتی که در آن متن دلخواه شما چاپ شده  با عزیزانتان در غم و شادی شریک شوید. در عین حال سفارش تاج گل ترحیم هانی گل در تهران می‌تواند در شرایطی که خانواده داغدار هستند و ممکن است حتی متوجه حضور شما در مراسم نشوند مناسب باشد و به عنوان یادبود نزد آن‌ها بماند. از طرف دیگر در مواقعی که فرصت رفتن به مراسم را ندارید استفاده از  گل برای عرض معذرت بهترین گزینه است همچنین اگر در مسافرت به سر می‌برید و رفتن به مراسم برایتان ممکن نیست می‌توانید با خرید گل آنلاین و ارسال آن به محل مراسم با خانواده متوفی ابراز همدردی کنید. سوالات متداول برای چه مراسم‌هایی خرید تاج گل مناسب است؟ خرید تاج گل تبریک برای مراسماتی همچون تبریک مراسم عروسی، نامزدی، عقد و یا برای افتتاحیه نمایشگاه استفاده میشود. خرید تاج گل ترحیم و تسلیت نیز برای مراسمات ختم، عزا و بزرگداشت انجام میشود. چند مدل تاج گل داریم؟ تاج گل ها بر اساس نوع مناسبت به دو گروه تاج گل ترحیم و تسلیت و تاج گل تبریک تقسیم میشوند. از لحاظ ابعاد و ظاهر نیز شامل تاج گل یک طبقه، تاج گل دو طبقه، تاج گل سه طبقه، تاج گل معلق و تاج گل چوبی میشود. چگونه برای خرید تاج گل اقدام کنیم؟ شما عزیزان میتوانید با مراجعه به صفحه دسته بندی تاج گل، مدل های مختلف این محصولات را ملاحظه کنید و با توجه به مناسبت مراسم و مقدار هزینه ای که برای خرید تاج گل پایه دار در نظر گرفته اید، از انواع تاج گل مدل مد نظرتان را انتخاب و سفارش بدهید. محصول مد نظر شما در ساعت و تاریخ انتخابی شما به آدرس مد نظرتان به صورت رایگان ارسال خواهد شد. آیا میشود قبل از ارسال تصویر تاج گل برایمان ارسال شود؟ شما مشتریان عزیز میتوانید با هماهنگی واحد فروش گلفروشی هانی عکس محصول خود را از طریق نرم افزار whatsapp دریافت و مشاهده کنید. آیا سفارش ما سالم به دستمان میرسد و پژمرده نمیشود؟ در مورد سلامت و کیفیت محصول گلفروشی آنلاین به شما تضمین خواهد داد که سفارش شما مطابق با عکس داخل سایت آماده و ارسال خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

هزینه ارسال تاج گل چه قدر میشود؟ هزینه ارسال تاج گل در شهر تهران رایگان میباشد؛ اما اگر بخواهید به شهر های اطراف تهران گل ارسال کنید هزینه ارسال شامل سفارش شما خواهد شد. تاج گل ها اندازه های متفاوتی بر اساس ارتفاع پایه های تاج، حجم گل های جا داده شده در آنها و همینطور بزرگی خود تاج گل دارد. تاج گل ها دارای طبقات مختلفی می توانند باشد. یعنی بسته به سلیقه و میل خریداران می توان تاج گل هایی از یک طبقه تا دو یا سه طبقه و بیشتر طراحی و تزیین نمود. در خرید تاج گل ترحیم هانی گل استفاده از گل های تزئینی کاملا به اختیار خریدار خواهد بود و هر نوع گلی با هر تنوعی که خریدار می خواهد را در تیه تاج گل به کار می برند. تاج گل ها با توجه به مناسبت های مختلف طراحی و تدارک دیده می شوند. به عنوان مثال از تاج های گل عموما در مراسمی نظیر عروسی، مجلس ترحیم، بزرگداشت ها و یاد بود ها و موارد اینچنینی دیگر استفاده می شود. که طبیعتا خرید تاج گل برای مراسم تسلیت با خرید تاج گل برای مراسم عروسی یا عرض تبریک تفاوت های قابل توجهی از نظر تزئینات و آرایش گل ها و لوازم جانبی در تدارک تاج گل خواهد داشت. پایه های تاج گل ها از چه جنسی است؟ پایه های تاج گل های وی آی پی شاپ به صورت چوبی و فلزی است که استقامت زیادی در برابر ضربه، باد و… دارند.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

با پیشرفت های ایجاد شده در حوزه محصولات دکوراتیو، هر روزه با ایده‌های جدیدی برای طراحی محیط اطراف خود مواجه می‌شویم. چمن مصنوعی مانا چمن نمونه ای بارز از ایده‌های نوین زیباسازی است که در انواع محیط‌های مسکونی، اداری، تجاری، تفریحی، خدماتی و… استفاده می شود و محیطی همیشه‌ سبز و بهاری را به ما هدیه می‌دهد. با افزایش جمعیت و زندگی شهری و از بین رفتن گیاهان و مناظر طبیعی، مردم به دنبال روش‌هایی هستند تا بتوانند این مناظر را به ‌گونه‌ای دیگر بازسازی کنند. نصب چمن مصنوعی، یکی از ساده ترین راه های ایجاد چشم انداز سبز در محیط های شهری محسوب می شود که تاثیرات شگفت انگیزی در حال و هوای مردم می گذارد. با پیشرفت های ایجاد شده در حوزه محصولات دکوراتیو، هر روزه با ایده‌های جدیدی برای طراحی محیط اطراف خود مواجه می‌شویم. چمن مصنوعی نمونه ای بارز از ایده‌های نوین زیباسازی است که در انواع محیط‌های مسکونی، اداری، تجاری، تفریحی، خدماتی و… استفاده می شود و محیطی همیشه‌ سبز و بهاری را به ما هدیه می‌دهد. چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی دوام بیشتری داشته و در زمین‌های غیر حاصلخیز و خاک های فقیر نیز قابل استفاده است. در بسیاری از مناطق جهان به دلیل سردی یا گرمای زیاد هوا چمن‌های طبیعی آسیب‌ می بیند و پس از مدت کوتاهی کاملاً از میان می‌رود. اما چمن مصنوعی در برابر شرایط آب و هوایی سخت و نامساعد مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد. چمن مصنوعی در برابر بسیاری از عوامل مخرّب محیطی از جمله هوا زدگی، سرما و گرما، برف و باران، پرتوی فرابنفش نور خورشید، رفت و آمد انسان و… مقاوم است و نگهداری و نظافت از آن نیز به سادگی انجام می شود. در ساخت الیاف چمن مصنوعی از پلیمرهایی مانند پلی‌اتیلن و پلی پروپلین یا ترکیبی از آن‌ها استفاده می‌شود که برای مقاومت بیشتر آنها، ترکیبات گوناگون آنتی‌اکسیدان و پایدارکننده‌ در برابر پرتوی فرا بنفش و گرما به کار می رود. بنا بر این، چمن مصنوعی تا حدودی در مقابل باران‌های اسیدی و مواد قلیایی مقاومت می کند. گر قصد نصب چمن مصنوعی بر روی زمین بکر باغچه، محوطه و جاهای دیگر را دارید، باید به کمک مصالح طبیعی همچون مخلوط آبرفتی رودخانه ای، خُرده سنگ، ریگ، شن، ماسه و… لایه های متخلخل با ضخامت مشخصی را ایجاد کنید تا آب بتواند به صورت عمودی و به عمق زمین نفوذ کند. اکثر چمن های مصنوعی به گونه ای ساخته می شوند که امکان گذر و نفوذ آب به زیر خود را می دهند. بعضی مدل ها دارای سوراخ های منظم و پر تعداد هستند که آب از آنها عبور نموده و خارج می شود. برخی مدل های چمن مصنوعی نیز دارای بستر پشتیبان نفوذ پذیر هستند و می توانند آب را از تمامی سطح خود عبور دهند.



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

بهتر است پیش از خرید تاج گل افتتاحیه برای نمایشگاه تهران با گل‌های مناسب پایه گل برای افتتاحیه آشنا شوید. این تاج ها معمولا با گل‌های آنتریوم در رنگ‌های مختلف و لیلیوم تزئین می‌شود و ارتفاعی تا سه متر دارد که با برگ‌آرایی خاص و زیبایی طراحی شده است. می‌توانید  تاج گل تبریک پایه‌دار یا رومیزی بدهید که البته جلوه‌ی تاج گل‌های چند طبقه پایه‌دار بیشتر است. گل آنتریوم که در تاج گل‌ برای نمایشگاه استفاده می‌شود. این گل بیشترین تاثیر را روی قیمت آن دارد. چرا که علاوه بر رنگ‌های متنوع این گل، ماندگاری زیادی داشته و به خاطر شکل ظاهری که از گل‌های پهن و رنگی تشکیل شده است، در ظاهر خرید گل نیز تاثیر اصلی را دارد. در اصل ظاهر اشرافی و تجملی به تاج گل می‌بخشد. سفارش گل لیلیوم که با نام گل سوسن شناخته شده است، به‌خاطر حالت شیپوری زیبایی که دارد، ظاهر شیکی به آن ها خواهد داد. این گل نیز در رنگ‌های متنوعی وجود دارد که هر کدام از این رنگ‌ها نماد چیزی است. مثلا رنگ سفید آن نماد پاکی و عظمت است. اگر تاج گل نمایشگاهی را برای نمایشگاه تهران خریداری می‌کنید، حتما باید به موارد ایمنی در ارسال گل به نمایشگاه بین المللی تهران هم توجه کنید. حمل و نقل گل‌ها باید به گونه‌ای باشد که با همان طراوت و تزئین زیبای اولیه به نمایشگاه برسند.

همان‌طور که گفته شد، تاج گل‌ها انواع مختلفی دارند و از چند جهت می‌توان آن‌ها را دسته‌بندی کرد. تاج گل افتتاحیه کافه گل تاجانواع پایه دار و بدون پایه دارد که قطعاً برای مراسم افتتاحیه، تاج گل‌های با پایه فلزی، پلاستیکی و چوبی گزینه‌های بهتری هستند. شما می‌توانید پایه گل مورد نظر خود را از نوع رومیزی و یا از نوع پایه ایستاده سفارش دهید. درصورتی‌که مراسم مورد نظر شما ممکن است چند روز ادامه داشته باشد یا در فضای باز برگزار شود، بهتر است از گل‌های بادوام بیش‌تر یا گل‌های متناسب فصل انتخاب کنید. متناسب با نوع مراسم، می‌توان در وسط یا گوشه تاج گل نمایشگاه، قسمتی را برای اضافه‌کردن متن تبریک و معرفی فرستنده تاج گل در نظر گرفت. این کار قطعاً گزینه خوبی به‌خصوص برای استفاده در زمان‌هایی است که شما شخصاً امکان حضور در مراسم را ندارید. بهتر است بدانید که حتی نوع گل‌هایی که در تاج گل افتتاحیه استفاده می‌شوند و رنگ و تعداد آن می‌توانند منتقل‌کننده پیام‌های مختلفی از طرف فرستنده باشند: گل آفتاب‌گردان، نماد دوستی و وفاداری است. گل آلاله نماد نیت‌های خوب و شروع دوستی‌ها و ارتباطات است. گل آلسترومریا نماد ثروت و خوش‌شانسی است، رنگ نارنجی آن به معنای سخت‌کوشی و رنگ سفید آن نماد اهمیت شما نسبت به گیرنده گل است. گل آماریس نماد اعتمادبه‌نفس و قدرت است و گزینه بسیار خوبی برای استفاده در تاج گل تبریک مراسم افتتاحیه به شمار می‌رود. تمام رنگ‌های ارکیده نماد عشق و زیبایی‌اند اما هر رنگ آن معنای خاصی هم دارد. ارکیده سفید نشان فروتنی، ارکیده بنفش نماد تحسین، احترام و وفاداری و ارکیده زرد نماد شادی و شروع دوباره است. یکی از بهترین گل‌ها برای نشان‌دادن حس موفقیت، گل استاتیس یا گل زنبوری است. در کنار این گل، گل داوودی نیز نماد مثبت‌اندیشی و شادی است و برای استفاده در تاج گل افتتاحیه بسیار مناسب است.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

با از دست دادن یک شخص عزیز شما برای همدردی با خانواده آن فرد به عنوان یک دوست یا یکی از اقوام خانواده عزادار، برای ابراز تسلیت تاج گل ترحیم هانی گل را تهیه می‌کنید. ارسال تاج گل از گذشته تا به امروز به عنوان یکی از متداول‌ترین روش‌های ابراز همدردی بوده است. اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره تاج گل ترحیم کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

گل‌ها به عنوان یک ابزار برای نشان دادن تولدی دوباره و حرکت به جلو هستند. وجود گل‌ها حس گرمی را در محیط پدید می‌آورند. همچنین نوع گلی که شما برای بیان احساس خود انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است. شاید بارها این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه مدل گل برای انتخاب تاج گل مناسب است. در انتخاب تاج گل ترحیم هانی گل باید دقت کنید زیرا فرد داغدار عزادار است.

قیمت تاج گل ترحیم هانی گل به عوامل مختلفی مانند اندازه تاج گل، نوع گل و تعداد گل‎ها بستگی دارد و با توجه به همه این عوامل قیمت تاج گل متفاوت است. خرید تاج گل می‌تواند به صورت اینترنتی و حضوری باشد که هر کدام دارای مزیت‌هایی است. در صورت خرید اینترنتی شما در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

اولین شرکت خدمات ارسال گل در سال ۱۹۱۰ توسط گروهی ۱۵ نفره از گل فروشان آمریکایی تأسیس شد که نام خدمات ارسال گل با تلگراف (FTD) را برگزیدند و در سال ۱۹۶۵ خدماتشان را به سطح بین‌الملل ارتقا دادند و نامش به خدمات ارسال بین‌المللی تغییر یافت و نه تنها در آمریکا بلکه در کشورهای دیگر نیز فعالیت خود را ادامه دادند. در سال ۱۹۲۰ گروهی از گل فروشان انگلیسی یک مجموعه مشابه را با نام گل تلفنی راه انداری کردند این شرکت نیز به صورت شراکتی فعالیت می‌کرد و از سال ۱۹۵۳ فعالیتش را با نام اینتر فلورا ادامه داد تا در نهایت در سال ۱۹۷۰ شعبه‌های اینترفلورا در بیشتر کشورهای دنیا شروع به کار کرد. در سال‌های پایانی دهه ۱۹۹۰ گل فروشی‌هایی که در ابتدا به صورت تلگرافی فعالیت می‌کردند با پیشرفت اینترنت تبدیل به ارتباط تلفنی شدند. ارسال تاج گل ترحیم توسط آشنایان و اقوام برای ادای احترام به متوفی و بازماندگان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به منظور همدردی با خانواده متوفی صورت می گیرد.تاج گل یکی از پرفروش ترین محصولاتی است که می توان برای مراسم های مختلفی از قبیل جشن ها و مراسم عروسی، تولد و یا اتفاقات خاص از جمله مراسم یادبود و ترحیم سفارش داد. سفارش گل خود را می توانید از گل فروشی آنلاین کافه گل انجام دهید تا ما تاج گل شما را در سریعترین زمان ممکن آماده کرده و برای مکان مورد نظرتان ارسال کنیم. چنانچه از عزیزانتان دور هستید و نمی توانید در جشن ها و یا مراسم ها شرکت کنید و یا اینکه خودتان زمان کافی برای انجام سفارش تاج گل ختم را ندارید و می خواهید قبل از حضورتان در مراسم، سفارش تاج گل ترحیم شما به مکان مورد نظرتان ارسال شود، تاج گل ترحیم کافه گل  با نهایت هنرمندی و ظرافت هر چه تمامتر میتواند تنتخاب شما باشد. در خرید تاج گل و ارسال آن یکی از نکات مهم زمان تحویل آن است. با سفارش گل در تهران از طریق گلفروشی آنلاین کافه گل یک گارانتی برای زمان تحویل خواهید داشت. به این ترتیب شما می توانید سفارش تاج گل خود را برای هر زمان و مکانی که بخواهید ارسال کرده و یا تحویل بگیرید. 



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر حسنی

قبل از رزرو بلیط چارترآس چارتر ، خریدار باید متعهد شود که قوانین را به طور کامل مطالعه نموده و با اطلاع دقیق از شرایط و قوانین ‏موجود، اقدام به خرید بلیط هواپیما خواهد کرد. اولین موضوعی که موقع خرید بلیط باید به آن توجه کنید سیستمی یا چارتر بودن پرواز ‏است. هنگام خرید بلیط به تاریخ و ساعت پرواز به طور دقیق توجه شود، در صورت اشتباه در زمان، بلیط به هیچ عنوان تعویض نمی ‏شود و مسافر مجبور به کنسل کردن آن می شود. نام، نام خانوادگی و شماره ملی نیز جزو مواردیست که در صورت اشتباه وارد ‏شدن، عواقب آن بر عهده شخص است، همچنین به رده سنی مسافر نیز باید توجه کنید. بلیط هر مسافر باید به نام خود شخص صادر ‏شود و بلیط صادر شده قابل انتقال به شخص دیگر نیست. بلیط کودک و نوزاد باید به همراه بلیط بزرگسال خریداری شود و قیمت آن ‏در بلیط های سیستمی برای هر رده سنی متفاوت است. در زمان مراجعه به فرودگاه برای پروازهای چارتری به همراه داشتن یک ‏نسخه کاغذی از بلیط و مدرک شناسائی معتبر و در پروازهای سیستمی شماره بلیط به همراه مدرک شناسائی معتبر الزامیست. پس از ‏اتمام فرآیند خرید بلیط و تایید آن، خرید یا رزرو قطعی بوده و صفحه‌ دریافت بلیط برای مسافر نمایش داده شده و مسافر می تواند بلیط ‏خود را دریافت نماید. علاوه بر این، اطلاعات بلیط به ایمیل کاربر و شماره تلفن همراه وارد شده توسط کاربر، ارسال می ‌شود. با ‏استفاده از تقویم قیمتی و سیستم اطلاع از تغییر قیمت درآس چارتر، می ‌توانید به موقع از قیمت ارزانترین بلیط چارتر آس چارتر ‏خارجی و داخلی مقصد مورد نظرتان مطلع شده و خرید نمایید.‏

 



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 | نظرات ()